Dienstag, 11. Mai 2010

Nekrolog

Du, Herbert... schlafst noch?
Jetzt nimma.
Hm... ich weiß nicht, ich trau mich nicht.
Wos denn?
Na... weißt eh. Die Wahnsinnige da draußen.
Geh bitte. Wos is mit ihr?
Das fragst du noch? Nachdem sie Onkel Erwin am Gewissen hat?
Nojo, des woar hoit a Pech. Wos rennt der aa am hölllichten Tog draußd ummanaund.
Würd ich ja auch nicht. Aber ich hab Hunger.
Heast, du konnst jo net olle poar Tog an Hunga hom! Wos is mitm Luach von vuagestan?
Die paar Körner? Die passen ja gerade mal in den ersten Magen. Was ist mit dem Rest?
Mah... Net sog, i soi da wos hoin.
Naja... Du bist schon ein bissl flinker als ich.
Und wonn de Oide allanich daham is? Da Hawara is sicha no in da Firma.
Musst halt noch flinker sein.
Waaßt wos? Roin konnst wen ondan.
Herbert, du hast geschworen, du wirst mich immer versorgen, in guten wie in...
... schlechten Zeiten. Owa von
sooo schlechten hot kana wos gsogt. Schau, i zaag da wos.
Was denn? Hast du eh links und rechts geschaut?
Du bist frank a feigs Hendl. Schau her, do is weit und breit nix.
Herbert, das ist nicht so klug. Was ist wenn sie hinter dir... oh Gott, hinter dir, Herbert! HEEERBEEERT!!!


Stunden später:

Schatz, ich hab heut wieder einen Tausendfüßler oder sowas "gesehen"...
Na geeeh, hättest ihn net einfach nur rausschmeißen können?!

1 Kommentar:

Anonym hat gesagt…

Waaaaas? :(

Counter